Randka małżeńska

Randka małżeńska

„Randka małżeńska WADOWICE 2024” w ramach Międzynarodowego Tygodnia Małżeństwa 7 – 14 lutego.     

Serdecznie zapraszamy na drugą edycję Randki małżeńskiej w Wadowicach. Warsztaty poprowadzą Katarzyna i Michał Pawłowscy - małżeństwo z wieloletnim stażem, pasjonaci podróżowania z dziećmi, członkowie wspólnoty Betelewo na Skałce. Temat: „Warsztaty dobrej komunikacji”. Jak żyć w dzisiejszym świecie kiedy rodzina nie jest „modna”. Promocja wartości małżeństwa, rodziny, macierzyństwa i ojcostwa.

Podczas spotkania czas umili nam kawa i ciasto. Zapraszamy małżeństwa o różnym stażu małżeńskim. Prosimy, aby w tym dniu przynieść zdjęcie z waszego ślubu, oraz ubrać się w odświętny strój. Niech ten dzień będzie wyjątkowy.

Dla uczestników spotkania zapewniamy opiekę dla dzieci.

Udział bezpłatny! Obowiązują zapisy!

Wadowickie Centrum Kultury, ul. Teatralna 1,
34-100 Wadowice
sobota, 10 lutego 2024 r., godz. 15:00-18:00
Zapisy pod tel. 733 722 476
ZAPISY od 1 lutego do 09 lutego 2024 r.

Patronat Honorowy Burmistrza Wadowic Bartosza Kalińskiego

Organizatorzy: Wadowickie Koło Związku Dużych Rodzin „Trzy Plus”
Związek Dużych Rodzin 3 Plus
Muzeum Dom Rodzinny Ojca Świętego Jana Pawła II

Partnerzy:
Wadowice – tu wszystko się zaczęło
Wadowickie Centrum Kultury
Centrum Życia i Rodziny
Fundacja Małych Stópek
2RYBY.PL
Klub Abstynentów Victoria
Galicjanka
Biuro rachunkowe EDITH
Agnieszka Zmyslowska-Zychowicz

Patronat medialny:
WadowiceOnline.pl
Fakty Wadowice

Koordynator projektu w Wadowicach: Barbara Wawak

Międzynarodowy Tydzień Małżeństwa to społeczna kampania promująca szczególną, komplementarną więź kobiety i mężczyzny. Tydzień Małżeństwa odbywa się równolegle w 22 krajach zawsze w tym samym terminie: 7-14 lutego. W Polsce projekt został zainicjowany w 2015 r. przez Stowarzyszenie Psychologów Chrześcijańskich. Od tego czasu odbyło się kilkadziesiąt wydarzeń o charakterze edukacyjnym, kulturalnym, rekreacyjnym i rozrywkowym. W 2018 roku powołana została Fundacja Tydzień Małżeństwa.

Cele kampanii
1. Stworzenie cyklicznej tradycji, swoistego „festiwalu małżeństwa”, celebrowania i cieszenia się małżeństwem w „okresie walentynkowym” tj. 7-14.02
2. Motywowanie ogółu społeczeństwa, specjalistów, mediów i osób publicznych do promowania znaczenia zdrowych relacji małżeńskich.
3. Promowanie małżeństwa jako wartości społecznej i pokazywanie potrzeby permanentnego rozwijania więzi małżeńskiej, aby dawała ona małżonkom satysfakcję i spełnienie.
4. Propagowanie programów i inicjatyw wspierających rozwój relacji małżeńskich.
5. Stworzenie okazji do pogłębienia więzi małżeńskiej oraz nabycie kompetencji interpersonalnych poprzez udział w konferencjach, seminariach, debatach i warsztatach oraz poprzez wspólne, twórcze spędzenie czasu (uczestnictwo w wydarzeniach artystycznych, sportowych, psychoedukacyjnych).